Deelnemen

   

Een evenement organiseren in tijden van Covid-19 is een uitdaging maar zeker niet onmogelijk. Op deze pagina kunt u lezen welke maatregelen wij treffen en welke extra spelregels wij onze standhouders (moeten) opleggen. 

Alle marktkramen worden geplaatst met een aanzienlijke ruimte ertussen zodat u voldoende afstand kunt houden tot uw buren. 

Kramen worden alleen aan elkaar geplaatst als de inschrijving uit 1 gezin bestaat of als 1 deelnemer 2 of meerdere kramen wenst voor zichzelf.

Op uw kraam (kramen) mag u alleen plaatsnemen met leden van uw eigen gezin/ huishouden.

Een kraam delen met vrienden of familieleden die niet tot uw gezin of huishouden behoren is niet toegestaan. 

Het lange stuk is gereserveerd voor weekendkramen. U kunt deze alleen reserveren als u een heel weekend wilt deelnemen. Iedereen heeft op dit stuk 2 dagen dezelfde plek. 

Op het plein voor Escher zullen geen kramen geplaatst worden om hier een ruim terras te plaatsen.  

Op het korte stuk t.h.v. de voormalige Amerikaanse Ambassade is het mogelijk om een zaterdag of alleen een zondag plaats te reserveren. 

Op het korte middenstuk kunnen alleen zaterdagplaatsen gereserveerd worden. 

De demonstratiekramen zullen vervallen om samenscholing te voorkomen

Er worden alleen 4 meter marktkramen geplaatst. De inloopkramen komen vanwege de veiligheid te vervallen 

Alle eerdere inschrijvingen en voorkeuren zijn vervallen. Wilt u deelnemen dan dient u zich opnieuw telefonisch aan te melden. 
De zogenoemde voorkeursplaatsen worden zoveel mogelijk opgeheven. De ver- antwoording voor het indelen ligt dit jaar in handen van Marktland Evenementen. Dit om zoveel mogelijk mensen twee dagen op dezelfde plek te plaatsen. 

De veilige situatie van het algemene belang gaat boven persoonlijke voorkeuren van standhouders.

Er mogen geen spullen tussen, naast of vóór de kramen geplaatst worden. De doorgangen tussen de kramen dienen vrij te blijven om een veilige doorgang te bieden aan standhouders. In overleg is extra grondruimte naast uw kraam te huren. 

Er zal een verplichte looproute worden aangeduid middels hekken en linten.Eventueel kunnen deze looproutes bij drukte afgesloten worden.
Bij de hekken, in het midden van het pad, mogen dit jaar ook geen spullen geplaatst worden. 

Bij de toiletten en het terras zal een 1,5 meter wachtrij gemaakt worden.

Indien er een coronageval wordt gemeld na de markt worden de standhouders hierover geïnformeerd. 

Voor de bezoekers bestaat de mogelijkheid om zich te laten registreren zodat zij over een coronageval kunnen worden geïnformeerd.

Middels onze regels zijn wij ervan overtuigd dat wij alles in het werk hebben gesteld om een veilig evenement te kunnen organiseren. Echter zal dit systeem alleen kunnen werken als wij ook kunnen rekenen op uw volledige medewerking. 

Indien er tijdens het evenement extra aanwijzingen worden opgelegd door Politie of BOA dan dient u deze op te volgen. Eventuele boetes die voort kunnen vloeien vanwege het feit dat u zich niet houdt aan de regels zijn voor uw eigen rekening en risico.

Standhouders verklaring

Alle voorzorgsmaatregelen die wij treffen en regels die wij onze standhouders (moeten) opleggen kunt u in de standhouders verklaring lezen. Deze regels omvatten o.a. afspraken over de ingebruikname van een kraam en het bewaken van de 1,5 meter afstand.

Alle voorzorgsmaatregelen die wij treffen en regels die wij onze standhouders (moeten) opleggen kunt u in de standhouders verklaring lezen. Deze regels omvatten o.a. afspraken over de ingebruikname van een kraam en het bewaken van de 1,5 meter afstand.

De regels richting de standhouders leggen wij vast in een standhouders verklaring en deze is verbonden aan de inschrijving voor een kraam. Indien u een kraam wenst te reserveren dan conformeert u zich aan de regels in de standhouders verklaring. 

U dient na uw inschrijving de standhouders verklaring binnen 2 dagen getekend aan ons, per post of per mail, terug te sturen. Hebben wij de verklaring niet ontvangen dan kunt u geen plaats innemen op de markt en ontvangt u dus ook geen kraamnummer.

De standhouders verklaring kunt u hier vinden. 

Betaling

Na uw inschrijving ontvangt u uiterlijk 1 augustus een factuur van ons. Op 5 augustus dient de factuur betaald te zijn. Op de markt afrekenen is dit jaar niet mogelijk. Indien het evenement onverhoopt toch niet door mag gaan, bijvoorbeeld door overheidsregels, dan schuift uw inschrijving en betaling automatisch door naar volgend jaar. In dit stadium doen wij niet (meer) aan terugbetalingen. In totaal kunnen we maximaal 180 kramen kwijt. Bij minder dan 80 deelnemers annuleren wij de markt. 

Kraam reserveren

Ondanks alle regels streven wij ernaar om een gezellig evenement te organiseren zoals u dat van ons gewend bent. Indien u zich kan conformeren aan onze regels dan verwelkomen wij u graag als standhouder op onze markt. Reserveren voor de markt kan alleen telefonisch op werkdagen van 9:30 uur tot 18:00 uur. 
De kosten van een marktkraam bedragen € 75,- per dag exclusief BTW. 
Een weekend kraam kost € 145,- per weekend exclusief BTW. 
Een grondplaats per meter naast uw kraam kost € 17,50 exclusief BTW

Omschrijving van de stands

Een stand omvat een marktkraam van 4 meter. Het tafelblad is 4 meter lang en 1.20 meter diep. Tevens beschikt de kraam over een dak.

Tarieven extra materialen (in te huren en te reserveren op basis van beschikbaarheid), de genoemde prijzen zijn per dag en exclusief BTW.
Extra lat, schraag, plank € 2,50
Achterzeil € 7,50
Extra tafel € 15,- (indien mogelijk, niet iedere kraam kan een extra tafel kwijt)
Klapstoel € 4,- (borg € 25,-)

Stroom

Stroom op korte gedeelte van het Lange Voorhout is individueel te gebruiken via het aanmaken van een account op internet en het installeren van een app op uw telefoon. We leggen u graag deze werkwijze uit als u gebruik wenst te maken van stroom. Op het Lange gedeelte zijn de stroomkosten op aanvraag. 

Voor alle overige spelregels verwijzen wij u graag naar deze site.  

Wellicht gelden op andere markten andere regels maar helaas kunnen wij niets met deze informatie. Onze genoemde wijze is hetgeen wij afgesproken hebben middels het corona protocol richting de gemeente Den Haag

Alle genoemde prijzen voor materialen zijn exclusief 21% BTW.

Inschrijven kan via Marktland Evenementen BV 
Naaldwijkseweg 2, 2291 PA Wateringen. Tel. 0174-22.55.01

Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:30 tot 18:00 uur. 
Alleen tijdens een evenement wordt onze vaste lijn doorgeschakeld en zijn wij ook in het weekend bereikbaar. 

www.marktland.nl
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.rktland.nl